01 ژانویه

جراح سر و گردن

جراح سر و گردن : بافت های موجود در سر و گردن به طور مستقیم با علائم حیاتی افراد در ارتباط هستند و بروز هر گونه مشکلی در این نواحی سلامتی فرد را به طور جدی به خطر می اندازد .

بارزترین علائم بیماری های سر و گردن ، درد ناحیه موردنظر است .

تحمل درد نیز برای هر فردی دردناک است به همین دلیل برای درمان بیماری های سر و گردن هرچه سریع تر اقدام کنید بهتر است .

بیماری های مرتبط با این نواحی از مرحله خوش خیم شروع می شوند و در صورت عدم درمان به مرحله بدخیم می رسند .

مرحله بدخیم هر بیماری خطرناک است و می تواند مشکلات بسیار جدی را به وجود آورد .

جراح سر و گردن با توجه به آشنایی که به آناتومی و فیزیولوژی نواحی سر و گردن دارد بیماری مرتبط را با استفاده از به روزترین تجهیزات بررسی می کند .

استفاده از به روز ترین تجهیزات باعث می شود تا بیماری به طور دقیق تشخیص داده شود و تشخیص دقیق بیماری تاثیر مثبتی در روند درمان دارد .

بارزترین دلایل بیماری های سر و گردن

• وجود التهاب و عفونت در نواحی سر و گردن
  • بیماری های مادرزادی
  • حادثه یا ضربات محکم به سر و گردن

همانطور که گفته شد بیماری های مرتبط با این نواحی دارای دو مرحله خوش خیم و بدخیم هستند .

تومورهای بدخیم اگر در همان مراحله اولیه تشخیص داده شوند می توان با استفاده از دارو یا روش های غیر جراحی ، بیماری را درمان کرد.

تومورهای سر و گردن در صورت پیشروی تبدیل به بیماری های سرطانی می شود که تنها راه درمان آن ها انجام جراحی توده های سر و گردن است .

انتخاب جراح سر و گردن

به دلیل اهمیت نواحی سر و گردن و ساختار پیچیده این نواحی ، بیماران بایددر انتخاب جراح سر و گردن نهایت دقت را داشته باشیند زیرا یک خطای کوچک می تواند عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

برای انتخاب جراح ممتخصص سر و گردن بهتر است با دوستان و آشنایان خودمشورت کنید زیرا استفاده از تجربه دیگران و مشورت با آن ها به انتخاب درست تر کمک می کند.

هرچند برخی از افراد ترجیح می دهند خودشان جراح سر و گردن را انتخاب کنند و با فردی صحبت نکنند زیرا مشورت با دیگران دچار سردرگمی شان می کند به همین دلیل اینگونه افراد می توانند در مرورگرهای اینترنتی عبارتهایی چون جراح سر و گردن ، متخصص سر و گردن، دکتر سر و گردن ، بهترین جراح سر و گردن در تهران ، بهترین جراح گردن و سر تهران و موارد مشابه را جستجو کنند تا بتوانند لیستی از پزشکان مدنظرشان تهیه کنند.

پس از تهیه لیست پزشکان  سر و گردن در ارتباط با هر یک از آن ها تحقیق کنید تا در نهایت بهترین جراح گردن و سر را انتخاب نمایید .

درمان بیماری های سر و گردن

بافت های بسیار مهمی در سر و گردن وجود دارند که کوچک ترین آسیب به آن ها عملکرد حیاتی فرد را دچار اختلال می کند.

بافت های عروقی و غددلنفاوی نقش دفاع از بدن در مقابل عفونت ها را دارند و در نواحی سر و گردن به طور گسترده ای وجود دارند.

اگر این بافت ها دچار آسیب شوند مانند این است که سیستم دفاعی بدن ضعیف شود .

به همین دلیل در صورت بروز هر گونه علائم غیر طبیعی در ناحیه سر و گردن حتماً به جراح سر و گردن مراجعه کنید تا روند درمان هرچه سریع تر آغاز شود .

دکتر حامد محمدی قهاری یکی از بهترین جراحان سر و گردن در تهران هستند که به خوبی بیماری مرتبط با این نواحی را تشخیص می دهند و از بهترین روش ممکن بیماری را درمان می کنند.

اگر علائمی چون گلودردهای شدید ، دشواری در صحبت کردن ، درد سینوس و دشواری در بلع غذا داشتید  و اگر این علائم در طی مدت زمان کوتاهی برطرف نشدند می توانند نشانه هایی برای وجود بیماری های مرتبط با نواحی سر و گردن باشند .

جراح بینی تهران
دکتر حامد قهاری :بورد تخصصی جراحی گوش ، حلق و بینی - جراحی پلاستیک بینی - جراحی آندوسکوپی بینی ، سینوس و هیپوفیز - جراحی توده های سر و گردن ، شکاف لب و کام - جراحی پلک ، جراحی گوش ، لیفت پیشانی -

یک + 18 =

Visit Us On TwitterVisit Us On Google PlusVisit Us On Instagram