بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران : انتخاب جراح بینی مهم ترین دغدغه متقاضیان عمل بینی  است و همواره به دنبال بهترین جراح بینی هستند.

با گسترش انجام عمل بینی  ، انتخاب یک جراح بینی خوب برای نتیجه بهتر و حفظ عملکرد تنفسی بینی بسیار مهم شده است و متقاضیان می خواهند بدانند بهترین جراح بینی چه کسی است .

بهترین جراح بینی تهران

انتخاب یک جراح بینی که از مهارت او اطمینان داشته باشید منجر به کاهش استرس های قبل از عمل بینی نیز می شود.

انتخاب باید بر اساس دانش و مهارت جراح بینی باشد.

دکتر حامد محمدی قهاری ، بهترین جراح بینی تهران ، با توجه به گذراندن دوره های تخصصی توانسته اند مهارت لازم را برای انجام جراحی بینی و بیماری های مرتبط با سر و گردن کسب کنند.

با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرام و سایت دکتر قهاری می توانید علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر درباره ایشان ، نمونه کارهای شان را نیز مشاهده فرمایید.

بهترین جراح بینی تهران

ویژگی های جراح بینی

  • صداقت و وجدان کاری : اگر بیمار شرایط مناسبی برای انجام عمل بینی ندارد باید جراح با او صادق باشد.
  • تجربه و دانش کافی داشته باشد تا بعد از جراحی زیبایی بینی مشکل تنفسی یا مشکلات دیگر برای بیمار به وجود نیاید.
  • دانش و مهارت کافی : گذراندن دوره های تخصصی باعث افزایش مهارت می شود و مهارت بالا نیز منجر به عدم بروز عوارض و عدم نارضایتی از عمل بینی می شود.
  • صبور بودن :  صبور بودن نیز مهم است زیرا جراح بینی باید تمام نکات مورد نیاز را به بیمار بگویید و پاسخ تمام سوالات او را به خوبی بدهد .
  •  تجویز آزمایش های مورد نیاز : نتایج آزمایش ها کمک می کند تا بیمار درباره وضعیت کنونی بیمار خود اطلاعات مفیدی به دست آورد.
  • آشنایی با استانداردهای زیبایی : متناسب بودن بینی با دیگر اجزای چهره و رعایت زاویه مناسب بین لب و بینی منجر به افزایش زیبایی بینی و چهره می شود.

انتخاب جراح بینی در تهران

برخی از افرادی که می خواهند جراحی بینی انجام دهند انتخاب جراح بینی را محدود به شهر خود می دانند .

به طور مثال افرادی که ساکن تهران هستند می خواهند بدانند بهترین جراح بینی تهران کیست ؟ یا جراح بینی خوب در تهران چه کسی است ؟

انتخاب جراح بینی در شهر خود می تواند مزایایی چون حمل و نقل آسان تر داشته باشد ولی متقاضیان باید این موضوع را در نظر بگیرند که اگر جراح بینی ای که انتخاب کرده اند مهارت لازم را نداشته باشد عوارض زیادی به وجود می آید.

عوارض عمل بینی شامل مشکلات تنفسی و مشکلات ظاهری بینی است.

در صورتی که عمل بینی یا رینوپلاستی به خوبی انجام نشود فرد باید عمل ترمیم بینی انجام دهد که نسبت به جراحی بینی اولیه هزینه بالاتری دارد.

بنابراین در همان ابتدا بدون در نظر گرفتن شهر ، جراح بینی خوب و ماهر را انتخاب کنید تا مجبور نباشید هزینه ای بابت جراحی ترمیمی بینی پرداخت کنید.

انتخاب جراح بینی

انتخاب بهترین جراح بینی تهران یا هر شهر دیگری راه ها و روش های متفاوتی دارد ولی برخی از روش ها بسیار رایج هستند و در بین مردم بیشتر استفاده می شوند مانند :

  •  جستجوی عبارتی چون جراح بینی ، بهترین جراح بینی ، جراح بینی خوب و غیره در مرورگرهای اینترنتی .
  • صحبت با افرادی که جراحی بینی انجام داده اند و استفاده از تجربه آن ها .
  • جستجو در صفحاتی چون آپارات ، اینستاگرام و غیره .

روش های انتخاب جراح بینی مخصوصا روش جستجو در مرورگرهای ایننترنتی باعث می شود تا فرد با جراحان بینی آشنا شود و همین امر می تواند باعث سردرگمی بیمار برای انتخاب جراح بینی باشد .

در چنین مواقعی بهتر است ابتدا یک لیست از چند جراح بینی تهیه کنید و سپس با مشاهده نمونه کارها متوجه شوید که سبک کدام جراح بینی بیشتر مورد پسندتان است و با جستجوی نام جراح بینی در مرورگرهای اینترنتی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

تمامی افرادی که اقدام به عمل بینی می کنند توقع دارند که نتیجه دلخواهی کسب کنند و مشکل بینی به طور کامل برطرف شود .

کسب یک نتیجه ایده آل بستگی به میزان مهارت جراح بینی دارد به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب جراح بینی نهایت دقت را به کار گیرید .

بهتر است در ارتباط با فرم بینی حتماً با جراح بینی مشورت کنید تا نتیجه مطابق میلتان باشد و توصیه می شود پیشنهادات جراح بینی را نیز مد نظر قرار دهید ، زیرا جراح بینی پس از بررسی آناتومی بینی و چهره ، بهترین فرم را پیشنهاد می دهد .

بنابراین در جلسه مشاوره تمامی نکاتی که برای فرم بینی در نظر دارید را به طور کامل توضیح دهید تا جراح بینی با توجه به ساختار بینی اعلام کند که فرم مد نظرتان برای بینی مناسب است یا خیر.

بهترین جراح بینی تهران

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

قطعاً هر فردی که اقدام به انجام عمل بینی می کند توقع دارد که نتیجه خوبی کسب کند و بینی فرم بسیار زیبایی داشته باشد .

همچنین فرم بینی باید به گونه ای باشد که علاوه بر حفظ استانداردهای جهانی به خواسته بیمار نیز نزدیک باشد .

برای اینکه بینی هم مطابق با استانداردهای زیبایی باشد هم به خواسته بیمار نزدیک باشد نیاز است تا جراح پلاستیک بینی و صورت مهارت بالایی داشته باشد و بتواند به خوبی ، بینی را عمل کند.

البته نتیجه عمل بینی تنها در ارتباط با فرم زیبای بینی نیست و مورد دیگری که در پایان عمل بینی اهمیت دارد حفظ عملکرد صحیح بینی است .

بینی نقش مهمی در عملکرد تنفسی دارد به همین دلیل اگر اختلالی در بینی به وجود آید فرد دچار مشکلات تنفسی اعم از تنگی تنفس می شود .

برای اینکه نتیجه خوبی از عمل بینی یا رینوپلاستی کسب کنید نیاز است که بهترین جراح بینی را انتخاب کنید و قطعاً دکتر حامد قهاری ، بهترین جراح بینی تهران ،  با توجه به سابقه درخشان شان می توانند بهترین گزینه برای انجام عمل بینی باشد .

دکتر قهاری ، بهترین جراح بینی تهران ، علاوه بر انجام جراحی های زیبایی بینی ، تمامی جراحی های مرتبط با بینی اعم از موارد درمانی و ترمیمی را نیز انجام می دهند و در اصل ایشان یک جراح پلاستیک بینی ماهر هستند .

هزینه عمل زیبایی بینی

هزینه عمل بینی با توجه به نوع بینی و مشکل بینی تعیین می شود به همین دلیل جراحان بینی پس از معاینه بیمار هزینه دقیق را برای عمل بینی اعلام می کنند.

تمامی جراحان بینی هزینه حدودی برای انجام عمل زیبایی بینی یا عمل درمانی بینی دارند که از طریق سایت ، شماره های مطب و صفحه رسمی اینستاگرام می توانید از هزینه حدودی مطلع شوید .

مبلغ دریافتی که جراح بینی به عنوان انجام تغییرات بینی دریافت می کند تنها بخشی از هزینه عمل بینی است و هزینه های دیگری چون بیمارستان ، داروها ، آزمایشات و غیره نیز بخشی از هزینه هستند.

بهترین جراح بینی تهران

اقدامات بعد از جراحی بینی

  • حداقل به مدت 48 ساعت پس از عمل می توان از کمپرس یخ در نواحی اطراف بینی و چشم استفاده کرد و به این ترتیب از پیشروی تورم و کبودی در این نواحی جلوگیری نمود.
  • بیماران باید بعد از جراحی بینی طی هفته های ابتدایی از حرف زدن زیاد و همچنین قهقهه زدن اجتناب کنند.
  • تا 24 ساعت باید از خوردن غذاهای جویدنی پرهیز شود و فقط از غذاهای رقیق مثل فرنی و سوپ استفاده شود.
  • مصرف آبمیوه به ویژه آب آناناس بسیار توصیه می شود ، چرا که آب آناناس سبب تسریع فرآیند ترمیم زخم های ناشی از جراحی می شود.
  • تا مدتی پس از جراحی بینی باید از قرارگیری در مکان شلوغ و پرازدحام خودداری نمایید ، چرا که احتمال اصابت ضربه و آسیب دیدگی بینی در این اماکن افزایش می یابد.
  • طی روزهای ابتدایی جراحی هنگام برخاستن حتما از کسی کمک بگیرید زیرا ممکن است دچار سرگیجه شوید.
  • در هنگام خوابیدن از چند بالش استفاده کنید تا بالاتنه تان از پاهایتان بالاتر قرار گیرد و به این ترتیب از تشدید تورم پیشگیری شود.
  • برای مسواک زدن حتما از مسواک های نرم استفاده کنید و به لب بالا فشار وارد نکنید.
  • بهتر است در هفته های ابتدایی بعد از عمل ، لباس های گشاد یا دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس با مشکل مواجه نشوید.
  • هنگام عطسه کردن حتما دهان تان را باز نگه دارید.

دیگر اقدامات بعد از جراحی بینی

  • در صورت بروز ترشحات خونابه ای نگران نباشید و فقط پانسمان زیر بینی را عوض کنید.
  • در هفته های اول از فین شدید پرهیز کنید.
  • تا 2 ماه استفاده از عینک آفتابی و عینک طبی اکیدا ممنوع است و اگر بدون عینک با مشکل روبرو می شوید می توانید از لنزهای نرم تماسی استفاده کنید.
  • طی هفته های اول پس از جراحی بینی ممکن است به خاطر ترشحات موجود در بینی و خشکی مخاط بینی در تنفس شما اختلالاتی پدید آید ، نگران نباشید و می توانید جهت حل این معضل در طول روز طی چند نوبت به کمک سرم های نمکی مخصوصی که پزشک تان تجویز می کند بینی خود را شستشو دهید.
  • از اسپلینت یا گچ محافظی که جراح بینی بر روی بینی تان قرار داده مراقبت کنید و از خیس یا مرطوب شدن آن پیشگیری به عمل آورید.
  • سعی کنید پس از عمل بینی ، حداقل به مدت یکماه از قرار گرفتن در زیر نور خورشید و همچنین حرارت خودداری کنید ، چرا که حرارت منجر به ایجاد تورم در بافت بینی می شود.
  • در صورتی که قرارگیری در زیر نور مستقیم آفتاب ضروری باشد حتما از کلاه لبه دار و کرم های ضد آفتاب استفاده فرمایید.
  • به مدت 2 هفته از کشیدن سیگار و قرار گرفتن در مجاورت افراد سیگاری و همینطور مصرف مشروب خودداری نمایید ، چرا که مصرف این موارد روند ترمیم زخم را مختل می نمایند.
  • حداقل تا 2 ماه از شنا کردن اجتناب کنید.
  • حداقل به مدت یک ماه ، حرکات ورزشی سنگین انجام ندهید و از بلند نمودن اشیاء سنگین پرهیز کنید.

در آخر اینکه به منظور کسب نتیجه ایده آل از جراحی بینی و پیشگیری از بروز مشکل ، می توانید دستورات فوق را رعایت نمایید.

عوارض جراحی بینی

چگونه عوارض عمل بینی را کاهش دهیم ؟

در پاسخ به این پرسش باید ذکر شود :

رعایت یکسری از نکات ، تاثیر به سزایی در کاهش بروز عوارض ناشی از جراحی زیبایی بینی دارد که در ذیل به آن ها اشاره شده است :

  1. دقت در انتخاب بهترین جراح بینی
  2. رعایت نکات و مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی

در صورتی که افراد زیباجو خواستار انجام عمل جراحی بینی ، به نکات فوق توجه نمایند ، علاوه بر عدم بروز عوارض ، بهترین نتایج را از جراحی زیبایی بینی دریافت خواهند کرد ؛ اما در غیر این صورت احتمال بروز خطراتی همانند عفونت ، خونریزی ، درد شدید ، نامتقارنی سوراخ های بینی و از این قبیل موارد در آنان وجود خواهد داشت.

جراحی بینی با لیزر

امروزه مطالب بسیاری در ارتباط با جراحی بینی با لیزر بدون درد و خونریزی ، دیده و شنیده می شود و افراد بسیاری که از انجام جراحی های تهاجمی واهمه دارند ، به انجام آن ترغیب می شوند ؛ در این باره باید ذکر کنیم که علیرغم پیشرفت بسیار لیزر در حوزه پزشکی ، این تکنولوژی تا به حال قادر به اعمال تغییر بر روی استخوان و غضروف نبوده است ؛ در حالی که عمده اصلاحات مورد نیاز در جراحی بینی ، بر روی استخوان و غضروف انجام می شود ؛ بنابراین باید گفت تمامی مطالب موجود در این رابطه صرفا جهت تبلیغات بوده و جنبه علمی ندارند.

پرسش و پاسخ جراحی بینی

آیا امکان انجام همزمان جراحی زیبایی و درمانی بینی وجود دارد ؟

بله ، افرادی که دارای مشکلات تنفسی همانند پولیپ ، انحراف و از این قبیل موارد هستند ؛ می توانند همزمان با انجام جراحی زیبایی بینی ، این مشکلات خود را نیز برطرف نمایند.

بهترین سن انجام جراحی زیبایی بینی چه سنی است ؟

طبق توصیه جراح بینی ، کسانی که تصمیم به انجام عمل زیبایی بینی گرفته اند ، باید پس از اتمام دوران بلوغ اقدام به انجام آن نمایند.

دوران نقاهت جراحی بینی چه مدت است ؟

در حال حاضر کسانی که تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته اند ، پس از گذشت 7 الی 10 روز از انجام آن می توانند به سرکار بازگشته و به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند ؛ اما همچنان باید از انجام فعالیت های سنگین اجتناب کنند.

پاسخ

7 + 7 =

Call Now Button
Visit Us On Instagram