بهترین دکتر عمل بینی

تمامی متقاضیان عمل بینی توقع دارند که پس از جراحی بینی هیچ گونه عوارضی نداشته باشد به همین دلیل به دنبال بهترین دکتر عمل بینی هستند .

در اصل بهترین دکترعمل بینی ، دکتری است که بتواند با رعایت تناسب بین بینی و اجزای چهره ، بینی را نزدیک به فرم درخواستی بیمار جراحی کند.

همچنین جراح بینی باید مهارت بالایی داشته باشد تا هیچ گونه عوارضی برای بیمار به وجود نیاید .

تشخص میزان مهارت جراح بینی و انتخاب جراح بینی کار سختی است و نیاز به تحقیق زیادی دارد.

به دلیل انتخاب دشوار جراح بینی ،  متقاضیان جراحی بینی همواره در پی جستجوی جراح بینی خوب و ماهر هستند .

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت امروزه روش های بیشتری برای تحقیق و جستجو درباره جراح بینی وجود دارد .

افرادی که تمایل به انجام رینوپلاستی دارند با یک جستجوی ساده در مرورگرهای اینترنتی می توانند اطلاعات زیادی درباره عمل بینی و جراح بینی کسب کنند .

روش های متفاوتی برای انتخاب دکتر عمل بینی وجود دارد اما مشاهده نمونه کارهای جراح بینی و پرس و جو از افرادی است که جراح بینی انجام داده اند از بهترین روش ها هستند .

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر قهاری می توانید به گالری تصاویر یا صفحه رسمی اینستاگرام مراجعه نمایید.

بهتریندکتر عمل بینی

فرم دهی بینی

برای فرم دهی بینی ، جراح بینی باید با معیارهای و استانداردهای زیبایی آشنایی داشته باشد تا بتواند آن ها را با هر عمل بینی خود تلفیق کند.

در ارتباط با فرم دهی بینی تنها میزان مهارت جراح بینی مهم نیست و نوع بینی نیز در فرم دهی بینی و نتیجه حاصل از عمل بینی نقش دارد .

برخی از بیماران ، بینی گوشتی دارند و توقع دارند پس از عمل بینی ، فرم بینی کاملاً فانتزی و دارای ظرافت باشد اما ساختار بینی باید مناسب با فرم بینی مد نظر بیمار باشد .

افرادی که بینی گوشتی دارند بهتر است عمل بینی طبیعی یا عمل بینی نیمه فانتزی انجام دهند و افرادی که بینی استخوانی دارند کاندید مناسب تری برای عمل بینی فانتزی هستند.

برای فرم دهی بینی بهتر است به جراح بینی اعتماد کنید زیرا تجربه سال ها جراحی بینی باعث شده است تا مهارت بالایی در فرم دهی بینی داشته باشد .

دکتر حامد محمد قهاری ، بهترین دکتر عمل بینی در تهران ، پس از بررسی دقیق چهره بیمار مناسب ترین فرم را به او پیشنهاد می دهد .

میزان رضایت بیماران دکتر قهاری نشان از مهارت بالای ایشان در زمینه انجام عمل بینی است .

هزینه عمل بینی

متغیر بودن بیش از اندازه هزینه جراحی بینی برای تمامی متقاضیان جای سوال دارد که چرا تمامی جراحان بینی یک هزینه ثابت را برای انجام رینوپلاستی دریافت نمی کنند.

در اصل هزینه عمل بینی با توجه به فاکتورهای متفاوتی تعیین می شود و متفاوت بودن فاکتورهای تعیین هزینه ، دلیل اصلی متغیر بودن قیمت رینوپلاستی می باشد .

دستمزد جراح بینی به نوع بینی و مشکل بینی از اصلی ترین فاکتورهای تعیین هزینه هستند .

برای مطلع شدن از هزینه دقیق رینوپلاستی بهتر است که متقاضی عمل بینی توسط جراح بینی معاینه شود .

عمل زیبایی بینی جزو جراحی های نسبتاً گران قیمت است و به دلیل تجهیزاتی که در این جراحی استفاده می شود و پیچیده بودن آن ، انجام این جراحی با مبالغی چون دو میلیون تومان و کمتر امکان پذیر نمی باشد .

همچنین جراحی زیبایی بینی شامل بیمه نمی شود و هزینه آن باید شخصاً توسط بیمار پرداخت شود .

پاسخ

12 − 5 =

Call Now Button
Visit Us On Instagram