جراح بینی در تهران

جراح بینی در تهران : انتخاب جراح پلاستیک بینی برای افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند بسیار دشوار است و اغلب افراد در تحقیق کردن افراط می کنند و همین امر موجب سردرگمی آن ها می شود.

زیرا هم به دنبال یک جراح بینی ماهر هستند هم به دنبال هزینه پایین برای انجام عمل بینی.

متقاضیان باید در هنگام انتخاب جراح بینی بیشتر از دستمزد دریافتی به مهارت جراح بینی توجه داشته باشند.

مهارت و تسلط به روش عمل بینی باعث می شود تا جراحی بینی به خوبی توسط جراح بینی انجام شود و بیمار پس از عمل بینی هیچ گونه ناراحتی نداشته باشد و کاملاً از نتیجه راضی باشد.

به طور کلی جراحی بینی با دو هدف زیبایی و درمانی انجام می شود و با ایجاد تناسب میان اجزای صورت ، زیبایی چهره را دو چندان خواهد کرد. جراحی درمانی و زیبایی را می توان طی یک عمل انجام داد.

جراح بینی در تهران

انتخاب جراح بینی

ساد ترین راه برای انتخاب جراح بینی سرچ در مرورگرهای اینترنتی و صفحات مجازی است.

صحبت با افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند نیز می تواند بسیار مفید باشد.

زیرا تجربه انتخاب جراح بینی را دارند و به علت تجربه ای که دارند تا حدودی با جراحان بینی آشنا شده اند و می توانند راهنمایی های خوبی را در اختیارتان قرار دهند.

در صورتی که انتخاب بین چند جراح بینی برایتان دشوار است و دچار سردرگمی شده اید می توانید با بیماران قبلی جراح بینی صحبت کنید.

البته صحبت با بیماران بیمار برای هر فردی امکان پذیر نیست زیرا خیلی از متقاضیان از شهرستان برای انجام عمل بینی در تهران اقدام می کنند که در چنین حالتی مشاهده نمونه کارهای جراح بینی بهترین کمک است.

جراح بینی در تهران

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

بینی یکی از مهم ترین اجزای صورت است که زیبایی فرم آن تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش زیبایی چهره دارد.

اکثریت افرادی که فرم بینی شان دچار ناهنجاری است تمایل به انجام عمل پلاستیک بینی یا رینوپلاستی دارند ولی به دلیل ترس از تیغه جراحی ، عوارض بیهوشی ، جای بخیه و عوارض دیگر عمل بینی ، میل خود را سرکوب می کنند و هیچ گونه اقدامی برای عمل بینی انجام نمی دهند.

امکان بروز عوارض در تمامی جراحی ها وجود دارد ولی انتخاب یک جراح خوب منجربه کاهش درصد بروز عوارض می شود.

بنابراین اگر جراح بینی خوب و ماهری را انتخاب کنید دچار عوارض جدید نخواهید شد و تنها عوارض طبیعی چون ورم بینی و کبودی بینی در طی دوره نقاهت را تجربه خواهید کرد.

یک جراح بینی ماهر با توجه به دانش و تجربه ای که دارد ، به خوبی می داند کدام تکنیک برای بیمار بهتر است و فرم بینی باید چگونه باشد تا زیبایی فرد را افزایش دهد.

اگر ترسی شدیدی از عمل بینی دارید و نگرانی تان بابت عوارض عمل بینی است باید بدانید که انتخاب یک جراح پلاستیک بینی خوب و ماهر باعث می شود تا هیچ گونه عوارضی نداشته باشید و نتیجه فوق العاده ای از عمل بینی کسب کنید.

درباره دکتر حامد محمدی قهاری

دکتر حامد محمدی قهاری علاوه بر انجام جراحی زیبایی بینی ، جراحی های بینی دیگری که مرتبط با بینی است مانند جراحی های درمانی بینی ، جراحی های ترمیمی و بازسازی بینی را نیز انجام میدهند.

انجام عمل ترمیمی بینی بسیار پیچیده است و هر جراح بینی قادر به انجام عمل بینی ثانویه نیست و برای انجام عمل بینی ثانویه ، جراح بینی باید به خوبی بتواند ساختار بینی را جراحی کند.

جراحی های چون خارج کردن غده از بیماری یا جراحی آندوسکوپی بینی نیز که در اغلب موارد برای درمان سینوزیت ، هیپوفیز و بیماری های دیگر انجام می شود را نیز دکتر قهاری ، جراح بینی در تهران ، می توانند به خوبی انجام دهند.

در صفحه اینستاگرام دکتر قهاری فیلم های مربوطه با عمل بینی و نمونه کارهای ایشان وجود دارد.

نمونه کارهای دکتر حامد محمدی قهاری و رضایتی که بیماران ایشان دارند بهترین مدرک برای اثبات مهارت شان است.

با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرام دکتر قهاری ، جراح بینی در تهران ، علاوه بر مشاهده نمونه کارها می توانید با ایشان در ارتباط باشید و از هزینه حدودی جراحی بینی مطلع شوید.

انواع بینی

بینی ها ازنظر میزان ضخامت پوست به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم بندی می شوند، به این صورت که بینی استخوانی پوستی نازک تر و بینی گوشتی از پوست ضخیم تری برخوردار می باشد.

انواع روش های جراحی بینی

به طور کلی می توان گفت که نتیجه نهایی جراحی بینی به سه صورت می باشد :

  • بینی طبیعی : در این حالت فاصله نوک بینی تا لب بین 90 تا 95 درجه می باشد و قوسی در بینی ایجاد نشده و تنها ایرادات بینی برطرف می شود. اغلب طرفداران این نوع بینی ، آقایان هستند چرا که فانتزی شدن بینی در آقایان جذابیت صورت مردانه را از بین خواهد برد.
  • بینی فانتزی : جراحی بینی فانتزی رایج ترین عمل بینی میان خانم ها محسوب می شود، چرا که اغلب خانم ها علاقمند به داشتن بینی کوچک و سر بالا هستند. در بینی فانتزی قوس زیبایی ایجاد شده و نوک بینی سربالا تر خواهد بود. این جراحی تنها مناسب افرادی است که از بینی استخوانی برخوردار هستند.

نکته حائز اهمیت درباره جراحی بینی فانتزی این است که افراد متقاضی این جراحی باید انتظار معقولانه ای داشته باشند. به عنوان مثال بیش از حد کوچک شدن بینی علاوه بر بهم زدن تناسبات صورت موجب بروز مشکلات تنفسی نیز خواهد شد.

  • بینی نیمه فانتزی : در بینی نیمه فانتزی حالت بینی از طبیعی بودن خارج شده و شدت قوس بینی فانتزی را ندارد. جراحی بینی نیمه فانتزی هم تنها مناسب افرادی است که از بینی استخوانی برخوردارمی باشند.

 

جراح بینی در تهران

 

جراحی بینی ترمیمی

گاهی اوقات بر اثر کم تجربگی جراح و دقت نداشتن در انتخاب آن ، افراد از نتیجه جراحی احساس رضایت نداشته و حتی دچار عوارض جانبی خواهند شد. در این شرایط اقدام به جراحی بینی ترمیمی خواهند کرد.

نکته ای که برای انجام این جراحی از اهمیت بالایی برخوردار است ، زمان انجام عمل می باشد. به این صورت که برای انجام عمل ثانویه بینی باید حداقل یکسال از جراحی اولیه گذشته باشد. همچنین هزینه آن به دلیل پیچیدگی بیشتر ، گران تر خواهد بود.

هزینه جراحی بینی

در واقع محاسبه هزینه نهایی جراحی بینی پس از معاینه جراح و بررسی میزان ایرادات بینی امکان پذیر است. بنابراین این هزینه برای همه یکسان نخواهد بود.

پاسخ

نه − چهار =

Call Now Button
Visit Us On Instagram