عمل بینی بزرگ

عمل بینی بزرگ : افزایش زیبایی چهره برای تمامی افراد مهم است و تناسب اجزای صورت با یکدیگر بسیار حائز اهمیت است .

افراد به دلایل مختلف اقدام به عمل بینی می کنند اما یکی از رایج ترین دلایل برای انجام عمل زیبایی بینی ، کوچک کردن بینی و رفع پهن بودن بینی می باشد .

بینی که پهن باشد و حجم زیادی داشته باشد ، بینی گوشتی است .

برای کوچک کردن بینی گوشتی با جراحی بینی نیز محدودیت هایی وجود دارد با این حال برخی از افراد ادعا دارند که با انجام جراحی بینی گوشتی می توان بینی را کوچک کرد !!

لیزر تنها در رفع مشکلات پوست بینی کاربرد دارد و نمی تواند هیچ تغییری در ساختار بینی اعمال کند بنابراین لیزر نقشی در فرم دهی بینی یا جراحی بینی ندارد .

عمل بینی بزرگ

محدودیت های عمل بینی بزرگ 

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد عمل بینی گوشتی دارای محدودیت است .

منظور از محدودیت های جراحی بینی گوشتی تنها فرم دهی بینی است و محدودیت به این معنا نیست که فردی با بینی گوشتی نباید جراحی بینی انجام دهد .

به دلیل ضخامت پوست بینی گوشتی ، این نوع از بینی برای عمل بینی طبیعی مناسب تر است زیرا ظرافت های بینی را به طور کامل نشان نمی دهد و مناسب بینی فانتزی که کاملاً تراشیده است،  نمی باشد .

افرادی که بینی گوشتی دارند و متقاضی انجام عمل بینی هستند باید قبل از رینوپلاستی مشاوره های موردنیاز را دریافت کنند و آگاه باشند که نتیجه حاصل از جراحی بینی شان چگونه خواهد بود .

بینی گوشتی به زیباترین شکل ممکن جراحی می شود اما بیماران نباید توقع فرم بینی فانتزی داشته باشند ، بلکه بینی با توجه به نوع آن و با توجه به اجزای چهره به نحو احسن جراحی می شود .

هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه جراحی بینی توسط جراح بینی تعیین می شود و جراح بینی هنگام تعیین هزینه فاکتورهایی چون نوع بینی و مشکل بینی را نیز در نظر میگیرد .

به طور معمول هزینه جراحی بینی گوشتی کمی بیشتر از جراحی بینی استخوانی است زیرا فرم دهی بینی گوشتی نیاز به مهارت و دقت بالاتری دارد و جراح بینی باید زمان بیشتری را برای جراحی بینی گوشتی در نظر بگیرد .

علاوه بر دستمزد جراح بینی ، هزینه های بیمارستان ، داروهای بیهوشی و غیره نیز در تعیین هزینه نقش دارند .

بهترین راه برای مطلع شدن از هزینه دقیق عمل بینی مراجعه به مطب جراح بینی و بررسی بینی توسط جراح بینی می باشد .

دکتر حامد محمد قهاری
بورد تخصصی گوش ، حلق و بینی
جراح پلاستیک بینی و صورت – جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس – جراحی توده های سر و گردن

پاسخ

5 × 3 =

Call Now Button
Visit Us On Instagram