با افزایش سن و به مرور زمان تغییراتی در چهره ایجاد می شود که از زیبایی چهره می کاهد و با توجه به میلی که افراد به زیبایی دارند ، همواره در پی رفع مشکلات چهره هستند . برای رفع مشکلات چهره و زیباتر شدن ، نیاز است که فرد مشکلات چهره را از طریق روش های جراحی یا غیر جراحی بر طرف نماید. یکی از عمل های زیبایی که بر روی زیبایی افراد تاثیر می گذارد ، جراحی زیبایی پلک است. اگر شما نیز می خواهید از این موضوع آگاه شوید و بدانید چگونه انجام می شود این مقاله از سایت دکتر حامد قهاری  بهترین جراح پلک تهران را از دست ندهید.

 

جراحی زیبایی پلک

 

یکی از مشکلاتی که مرتبط با صورت است و در زیبایی افراد و روابط اجتماعی شان تاثیر بسیار زیادی دارد ، رفع مشکلات پلک است . هر گونه مشکلی که در پلک ها وجود داشته باشد از زیبایی چشم می کاهد و گیرا نبودن چشم ها نیز در زیبایی چهره و روابط اجتماعی تاثیر منفی دارد . به دلیل اینکه پلک عملکرد حساسی دارد و با بینایی افراد در ارتباط است ، بسیاری از افراد از انجام جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی امتناع می کنند. اگر برای انجام عمل پلک بهترین  و ماهر ترین جراح پلک تهران  را انتخاب کنید قطعاً دچار هیچ گونه عوارض یا مشکلی نخواهید شد زیرا برش های جراحی پلک بر روش چین های پلک زده می شوند.  به دلیل اینکه برش ها بر روی چین های طبیعی پلک زده می شوند پس از عمل زیبایی پلک و کشیدن بخیه ها جای هیچ گونه بخیه ای باقی نمی ماند . برای بهبود بهتر و سریع تر جای بخیه ها می توانید از کرم های تجویز شده توسط بهترین جراح پلک تهران استفاده کنید .

 

جراحی زیبایی پلک

 

نکاتی درباره جراحی زیبایی پلک

افتادگی پلک باعث می شود تا میدان دید فرد محدود شود ؛ زیرا پوست اضافی پلک بر روی چشم سنگینی می کند و باعث محدود شدن دید فرد می شود ، بنابراین جراحی پلک بالا باعث بهبود بینایی نیز می شود . عمل زیبایی پلک با هدف مشکلات پلک انجام می شود و بهبود مشکلات پلک باعث می شود تا سایز چشم به حالت طبیعی خود بازگردد و هیچ گونه اقدامی در جهت بزرگ تر شدن چشم ها صورت نمی گیرد.

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

  • بیماران پس از عمل ، باید جهت جلوگیری از وارد شدن فشار به چشم ها از خوابیدن بر روی شکم و پهلو خود اجتناب کرده و طاق باز بخوابند.
  • پس از این فرایند ، هیچ گونه پانسمانی بر روی چشم ها قرار نمی گیرد ؛ تنها بیماران باید از پماد تجویزی پزشک در ناحیه برش ها استفاده کنند ؛ مصرف به موقع داروهای تجویزی پزشک از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و بیماران نباید در این باره سهل انگاری کنند.
  • مصرف داروهایی هم چون آسپرین ، ژلوفن و از این قبیل موارد تا مدتی پس از جراحی زیبایی پلک ممنوع می باشد ؛ چرا که مصرف این موارد سبب طولانی شدن دوره نقاهت جراحی پلک می شوند.
  • پزشک به کسانی که عمل پلک انجام داده اند ، توصیه می کند تا مدتی از مصرف سیگار و الکل خودداری کنند ؛ چرا که مصرف این موارد سبب بروز اختلال در دوران نقاهت عمل زیبایی پلک می شود.
  • استفاده از کمپرس یخ ، تاثیر به سزایی در کاهش تورم و کبودی ناشی از جراحی کردن پلک دارد ؛ بنابراین بیماران حتما جهت کاهش تورم کبودی ها بعد از عمل از کمپرس یخ استفاد کنند.

 

جراحی زیبایی پلک

 

نکات بعد از عمل بلفاروپلاستی

  • پس از جراحی پلک ، بیماران باید به مدت چند روز از خندیدن زیاد خودداری کنند ؛ چرا که خنده سبب وارد شدن فشار به چشم ها می شود.
  • به بیمارانی که عمل زیبایی پلک انجام داده اند ، توصیه می شود به مدت چند روز جهت جلوگیری از خشکی چشم از قطره اشک مصنوعی استفاده کنند.
  • بیماران در روزهای ابتدائی پس از جراحی زیبایی پلک ، باید جهت شستشوی چشم های خود از سرم شستشو مخصوص استفاده کنند ؛ اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی می توانند از آب جوشیده سرد شده نیز جهت شستشوی چشمان خود استفاده کنند.
  • بانوانی که عمل پلک انجام داده اند ، باید تا مدتی از آرایش کردن چشمان خود خودداری کنند.
  • بیماران تا مدتی پس از عمل ، نمی توانند از لنزهای تماسی استفاده کنند ؛ اما استفاده از عینک ایرادی ندارد.
  • دوران نقاهت ، بسیار کوتاه می باشد ؛ اما بیماران باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین ؛ همچون بلند و جا به جا کردن اجسام بیش از 2 کیلوگرم خودداری کنند.
  • در صورت احساس درد بیماران پس از اجازه از پزشک ، می توانند از مسکن استفاده کنند.

 

جراحی زیبایی پلک

 

هزینه جراحی زیبایی پلک در تهران

جراحی پلک در تهران می توند به صورت همزمان بر روی هر دو پلک بالا یا هر دو پلک پایین انجام شود یا تنها یکی از پلک ها مورد جراحی قرار گیرد . به همین دلیل هزینه با توجه به انجام عمل زیبایی پلک بالا و پایین یا انجام همزمان بلفاروپلاستی پایین و پلک بالا تعیین می شود. برای تعیین هزینه ، بهتر است نزد جراح گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا پس از بررسی مشکل پلک  ، هزینه به طور دقیق اعلام شود .

پاسخ

16 − سیزده =

Call Now Button
Visit Us On Instagram