جراح پلاستیک بینی

جراح پلاستیک بینی : عمل بینی یا رینوپلاستی از جراحی های زیبایی مرتبط با صورت است که رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و از هر سنی متقاضی برای رینوپلاستی وجود دارد .

بیشترین رنج متقاضیان جراحی بینی ، سنی بین 20 تا 40 سال دارند و اگر بیشتر از 40 سال یا کمتر از 20 سال داشته باشند باید برای انجام جراحی بینی با یک جراح بینی خوب مشورت کنند .

افراد باید با یک جراح متخصص که وجدان کاری دارد مشورت کنند زیرا برخی از افراد یک فرد نامناسب را برای جراحی بینی انتخاب می کنند که برای منفعت خود ارزش بیشتری از سلامت بیمار قائل است .

دکتر حامد محمدی قهاری یکی از بهترین جراحان پلاستیک بینی و صورت هستند و در صورتی که به یک مشاوره خوب و جامع نیاز داشته باشید می توانید به ایشان اعتماد کنید.

جراح پلاستیک بینی علاوه بر انجام جراحی های زیبایی مرتبط با بینی می تواند بیماری های مرتبط با بینی را نیز درمان کند .

برای متقاضی عمل بینی بسیار مهم است که پس از رینوپلاستی هیچ گونه مشکلی برای عملکرد بینی به وجود نیاید و فرم بینی نیز ایده آل باشد .

عوارض و فرم بینی ارتباط مستقیم با میزان مهارت جراح پلاستیک بینی دارند به همین دلیل است که برای انتخاب جراح بینی خوب و ماهر تاکید داریم.

جراح پلاستیک بینی

نکاتی درباره ی جراح پلاستیک بینی

جراح پلاستیک بینی باید به تمام روش ها و تکنیک های عمل زیبایی بینی با عمل درمانی بینی آشنایی داشته باشد .

آشنایی با تکنیک ها و روش ها موجب می شود تا مشکلی در طول عمل بینی و پس از عمل بینی برای بیمار به وجود نیاید .

آشنایی با معیارها و استانداردهای زیبایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تناسب بینی با دیگر اجزای چهره است که موجب زیبایی چهره نیز می شود .

جراح پلاستیک بینی

جراحی پلاستیک بینی

جراح پلاستیک بینی در اصل قادر به انجام جراحی پلاستیک بینی است .

برای بسیاری از متقاضیان این سوال وجود دارد که تفاوت بینی جراحی پلاستیک بینی و جراحی بینی چیست .

جراحی پلاستیک بینی شامل تمامی موارد مرتبط با بینی می شود مانند : جراحی زیبایی بینی ، جراحی ترمیمی بینی ، جراحی درمانی بینی شامل : جراحی آندوسکوپی بینی ، درمان سینوزیت ، پولیپ بینی و غیره .

در اصل زمانی که شما به یک جراح پلاستیک بینی مراجعه می کنید فرقی ندارد که مشکل بینی تان چیست زیرا جراح پلاستیک توانایی لازم برای درمان و بهبود تمامی مشکلات مرتبط با بینی را دارد .

جراحی هایی چون جراحی ترمیمی بینی و جراحی درمان بینی از حساسیت بالایی برخوردار هستند و نمی توان بر هر جراح بینی ای اعتماد کرد ، به همین دلیل بهتر است به یک جراح پلاستیک خوب مراجعه کنید .

دکتر محمد حامدی قهاری یکی از بهترین جراحان پلاستیک بینی و صورت در تهران هستند که علاوه بر موارد زیبایی بینی ، توانایی ومهارت بالا برای انجام جراحی های ترمیمی و جراحی های درمانی بینی را دارند .

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر قهاری می توانید به صفحه رسمی اینستاگرام شان مراجعه کنید.

در صفحه رسمی اینستاگرام دکتر قهاری  ، جراحی آندوسکوپی ، انواع جراحی های زیبایی بینی و دیگر نمونه کارهای دکتر قهاری موجود است .

جراح پلاستیک بینی

هزینه جراحی پلاستیک بینی

در ابتدا باید مشخص شود که هدف از انجام جراحی بینی چیست و پس از مشخص شدن مشکلی که باید رقع شود ، جراح پلاستیک بینی دستمزد خود را اعلام می کند.

به همین دلیل بهترین راه مراجعه به مطب جراح پلاستيك بيني می باشد همچنین شما می توانید سوالات خود را حضوری بپرسید و هیچ گونه شکی برای پاسخ ها نداشته باشید .

سرچ در مرورگرهای اینترنتی ، پرس و جو از افرادی که جراحی بینی انجام داده اند یا مراجعه به سایت جراح بینی و مطالعه قسمت درباره دکتر از رایج ترین روش ها برای انتخاب جراح پلاستيك بيني است .

دکتر حامد محمد قهاری
بورد تخصصی گوش ، حلق و بینی
جراح پلاستيك بيني و صورت – جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس – جراحی توده های سر و گردن

پاسخ

14 − 5 =

Call Now Button
Visit Us On Instagram