زیبایی برای هر فردی مهم است و حتی آقایان نیز ترجیح می دهند ، چهره ای کاملاً متناسب و ایده آل داشته باشد. در سراسر جهان برای زیبایی ، معیارها و استانداردهایی تعریف شده است که نشان دهنده میزان زیبایی و تناسب اجزای چهره فرد هستند. امروزه با توجه به پیشرفت صنعت پزشکی ، جراحی های زیبایی بسیاری برای افزایش تناسب چهره فرد و زیبایی او ابداع شده اند که یکی از این جراحی های زیبایی ، عمل بینی می باشد که توسط بهترین جراح بینی تهران دکتر حامد قهاری بالا ترین کیفیت انجام می شود. جراحی بینی در تهران از آنجایی که طرفدار بسیار زیادی دارد باید به درستی انجام شود.

 

جراحی بینی در تهران

 

عمل بینی

جراحی بینی در تهران یا دیگر شهر های ایران منجر به بهبود اختلالات ظاهری و عملکردی بینی می شود و به منظور رفع تمامی اختلالات بینی انجام می شود. عمل بینی ، محبوب ترین جراحی زیبایی در بین افراد است و متقاضیان آقا و خانم بسیاری دارد. همانطور که گفته شد استانداردهای متفاوتی برای زیبایی وجود دارد و بهترین دکتر جراحی بینی تهران حین رینوپلاستی ، بینی را با توجه به استانداردهای زیبایی جراحی می کند. کسب نتیجه ایده آل از رینوپلاستی بستگی به مهارت جراح زیبایی بینی یا راینولوژیست دارد ؛ به همین دلیل متقاضیان ، قبل از هر اقدامی باید در انتخاب دکتر بینی دقت بالایی داشته باشند.

نکاتی در ارتباط با جراحی بینی در تهران

حواشی بسیاری در ارتباط با عمل بینی  وجود دارد و همین امر متقاضیان را کمی سردرگم می کنند. انتخاب بهترین دکتر عمل بینی در تهران یکی از دشوارترین مراحل رینوپلاستی می باشد ؛ زیرا متقاضیان باید تنها به مهارت پزشک  توجه کرده و انتخاب جراح بینی را براساس فاکتورهای دیگری ؛ چون دستمزد ایشان انجام ندهند. برخی از متقاضیان رینوپلاستی علاقه مند به انجام عمل زیبایی بینی در شهر خود هستند ؛ ولی برخی دیگر از متقاضیان برای انجام عمل دماغ توسط جراح دماغ مدنظرشان حاضر به مسافرتی چند روزه به شهر دیگری هستند. این امر بستگی به خود فرد دارد ؛ زیرا علایق هر فرد متفاوت است. دکتر حامد محمدی قهاری ، یکی از بهترین جراحان بینی هستند که در تهران فعالیت می کنند و متقاضیانی که تمایل به جراحی بینی در تهران دارند ، می توانند با مشاهده نمونه کارهای دکتر قهاری از میزان مهارت ایشان نیز مطلع شوند.

 

جراحی بینی در تهران جراحی بینی در تهران

انتخاب بهترین دکتر جراحی بینی در تهران

عوامل مختلفی در نتیجه عمل بینی  در تهران ، تاثیرگذار هستند که یکی از مهم ترین آن ها ، پزشک  می باشد ؛ داشتن تجربه و مهارت جراح ، ارتباط مستقیمی با نتیجه جراحی زیبایی بینی خواهد داشت ؛ بنابراین ، این انتخاب از اهمیت ویژه ای برخودار می باشد. از این رو افرادی که قصد انجام عمل زیبایی بینی را دارند ، برای انتخاب یک دکتر بینی خوب به اندازه کافی وقت بگذارند و با عجله پزشک  را انتخاب نکنند. در حقیقت ؛ جراحی زیبایی دماغ از عمل های فوری نیست که انجام آن ضروری باشد ؛ بنابراین ، همه افراد از وقت کافی برای انتخاب پزشک خوب برخودار هستند. البته با توجه به اینکه امروزه در جامعه ما جراحی بینی در تهران پرطرفدارترین عمل زیبایی محسوب می شود ، به طبع تعدد جراحان بینی نیز افزایش یافته و انتخاب جراح خوب نیازمند دقت و بررسی بیشتری می باشد.

ویژگی های دکتر بینی خوب

  • جراح رینوپلاستی خوب منافع مالی خود را در اولویت آخر قرار داده و در ابتدا سلامت و رضایت بیمار را مد نظر قرار می دهد.
  • بهترین دکتر بینی تهران که با تجربه است توانایی انجام انواع جراحی زیبایی بینی را داراست و نتایج مطلوبی از عمل پیش رو کسب خواهد کرد.
  • جراح بینی خوب با صبر و حوصله پاسخگوی تمام سوالات بیمار بوده و سعی بر جلب اعتماد فرد خواهد کرد.
  • بهترین دکتر جراحی بینی در تهران موظف است بیمار را در جریان اقدامات قبل و بعد از عمل قرار دهد.
  • پزشک با علم به ریاضی و زیبایی شناسی می تواند ؛ نتیجه نهایی عمل را تصور کند و دیدگاه کلی از آن را در اختیار فرد متقاضی قرار دهد.
  • دکتر رینوپلاستی خوب ؛ علاوه بر توجه به تناسبات صورت فرد ، به تنفس ایشان نیز اهمیت زیادی می دهد.
  • جراح بینی خوب ، سعی بر متقاعد کردن افرادی می کند که انتظار غیر منطقی از عمل بینی  دارند و چنانچه متوجه شد که بیمار بر خواسته خود پافشاری می کند ، از عمل کردن وی خودداری می نماید.

نحوه انتخاب جراح بینی خوب

روش های مختلفی برای انتخاب بهترین دکتر جراحی زیبایی بینی تهران وجود دارد ، این روش ها عبارتند از :

  • جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو
  • مراجعه به سایت جراح بینی و بررسی رزومه کاری و تحصیلی پزشک
  • مشاهده نمونه کارهای بهترین دکتر جراحی بینی در تهران  و بررسی میزان مهارت ایشان
  • مراجعه حضوری به مطب جراح و مورد بررسی قرار دادن رضایت بیمارانی که برای معاینه پس از عمل زیبایی بینی در مطب حضور دارند.
  • پرس و جو از دوستان ، اطرافیان و آشنایانی که قبلا اقدام به عمل بینی در تهران نموده اند.

 

جراحی بینی در تهران جراحی بینی در تهران

 

انواع بینی

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در نتیجه نهایی جراحی بینی در تهران ، میزان ضخامت پوست است که موجب شده بینی ها به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم بندی شوند.

  1. بینی استخوانی از پوست نازک و استخوان مستحکمی برخوردار است و به همین دلیل از انواع رینوپلاستی  طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی نتایج مطلوبی کسب خواهند کرد.
  2. در مقابل بینی گوشتی پوست ضخیم و غضروف ضعیفی دارد و تنها برای انجام جراحی طبیعی  دماغ مناسب است.

انواع بیهوشی در جراحی بینی در تهران

عمل بینی را می توان با درجات مختلفی از بیهوشی مانند آرام بخش وریدی، بیهوشی عمومی یا بی حسبی موضعی انجام داد. اتخاذ یکی از تکنیک ها از سوی پزشک ، با بررسی دقیق میزان سلامت عمومی فرد و همچنین میزان تغییرات لازم برای دریافت نتیجه ای مطلوب از پروسه عمل بینی امکان پذیر می شود. هر کدام از این روش ها، مزایا و معایب مختص به خود را دارند و از نظر عوارض، هزینه و سایر عوامل با یکدیگر تفاوت دارند. توجه به درجات پیچیدگی عمل و زمان دستیابی به نتیجه، پزشک را به نتیجه قطعی انتخاب از میان تمامی شیوه های آماده سازی پیش از جراحی بینی در تهران می رساند. در ادامه توضیحی در این زمینه ارائه می دهیم.

  • بیهوشی با آرامبخش وریدی

در موارد سرپایی که نیاز به اعمال تغییرات فراوان در بینی وجود ندارد، پزشک داروی بی حس کننده را به بینی فرد تزریق می کند. در این مرحله، بیمار به هوش است اما حالتی گنگ و کرخت داشته و دردی در حین پروسه احساس نمی کند. از مزایای این نوع، عدم نیاز به لوله گذاری در نای فرد برای تنفس و کوتاه بودن زمان ریکاوری بعد از اتمام پروسه می باشد.

  • بیهوشی عمومی 

در این تکنیک، با استنشاق دارو یا تزریق وریدی، بیمار کاملا بی هوش می شود. برای امکان پذیر کردن تنفس فرد بدون هیچ مشکلی، لوله ای درون نای قرار می گیرد. مزیت این نوع در این است که درد و احساس خاصی در حین جراحی بینی در تهران احساس نشده و تمامی پروسه تحت نظارت متخصص بیهوشی انجام می شود بنابراین خطری فرد را تهدید نمی کند. با این حال، این بیهوشی دارای معایبی به شرح زیر است:

  1. به تعویق افتادن هوشیاری کامل پس از پروسه
  2. اثرات جانبی مانند تهوع و استفراغ به دلیل تاثیرات ماده بیهوشی
  3. تهاجمی بودن این نوع در قیاس با سایر بیهوشی ها

عوارض بیهوشی پس از عمل بینی چیست؟

در بخش قبل به انواع بیهوشی ها برای عمل زیبایی پرداخته شد، در این بخش شرحی در خصوص عوارض و اثرات جانبی مشترک در تمامی بیهوشی ها ارائه می دهیم. این عوارض عبارتند از:

  1. احساس تهوع پس از عمل
  2. ضعف
  3. سرگیجه
  4. سردرد
  5. گرفتگی و خشکی صدا
  6. درد در ناحیه شانه ها
  7. اختلال در ادرار
  8. سرما و لرز

در بسیاری از افراد تنها یک یا دو مورد از مواردی که در بالا ذکر شده رخ می دهد و پس از گذشت چند ساعت و با خوردن مایعات فراوان از بین می روند. توجه داشته باشید که فقط در موارد بسیار نادر، مجموعه ای از این عوارض در یک فرد بطور همزمان بروز می نماید.

سایر نکات در مورد بیهوشی در جراحی بینی در تهران

  • زمان به هوش آمدن فرد در حدود یک ساعت به طول می انجامد.
  • در جراحی بینی گوشتی، در قیاس با سایر جراحی های بینی، مدت زمان بیهوش بودن فرد طولانی تر است.
  • پس از گذشت 3 الی 4ساعت و با توجه به عادی بودن وضعیت سلامتی، فرد ترخیص می گردد.
  • مدت زمان بیهوش بودن فرد بسته به پیچیدگی های عمل، ممکن است بین یک و نیم ساعت تا سه ساعت زمان ببرد.

پرسش و پاسخ از دکتر قهاری در خصوص عمل بینی در تهران

  • هزینه جراحی بینی در تهران چقدر است ؟

کسب اطلاعات در رابطه با هزینه عمل دماغ  ، مستلزم مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی می باشد ؛ ایشان پس از انجام معاینات و بررسی پارامترهای مورد نیاز ، هزینه عمل بینی را به شما اعلام می کنند.

  • آیا بیمه هزینه جراحی بینی را پرداخت می کند ؟

بیمه ، تنها هزینه جراحی های درمانی را پرداخت می کند ؛ بنابراین ، در صورتی که عمل دماغ ، جنبه درمانی داشته باشد ؛ بیمه ، هزینه آن را متقبل می شود ؛ در غیر این صورت ، خیر ؛ بیمه هزینه آن را پرداخت نمی کند.

  • گچ یا اسپلینت تا چند روز باید بر روی بینی قرار گیرد ؟

معمولا پزشک ، پس از گذشت یک هفته از جراحی بینی در تهران ، گچ یا اسپلینت را از روی بینی برمی دارد.

  • آیا دوران نقاهت عمل دماغ طولانی است ؟

خیر ؛ کسانی که تحت عمل جراحی زیبایی دماغ قرار گرفته اند ، پس از گذشت 7 الی 10 روز از انجام آن ، می توانند به انجام فعالیت های شخصی خود بپردازند و همچنین ، به سرکار بازگردند.

  • آیا میزان درد ناشی از جراحی کردن بینی شدید است ؟

خیر ؛ میزان درد ناشی از عمل دماغ در دوران نقاهت آن ، به قدری خفیف خواهد بود که با مصرف مسکن ، تسکین می یابد ؛ بنابراین ، در این باره نگران نباشید.

  • آیا نتیجه جراحی بینی دائمی است ؟

بله.

  • مدت زمان انجام جراحی بینی در تهران چقدر است ؟

مدت زمان انجام جراحی زیبایی بینی در هر فرد با توجه به میزان ناهنجاری ها ، متفاوت می باشد ؛ اما طبق گفته جراح بینی ، در حالت کلی عمل بینی 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد.

 

پاسخ

1 × 1 =

Call Now Button
Visit Us On Instagram