جراح پلاستیک بینی و صورت

جراح پلاستیک بینی و صورت دوره های تخصصی را گذارنده و برای انجام جراحی های مربوط به بینی و صورت مهارت لازم را دارد.

عمل بینی یا راینوپلاستی به منظور اطلاح فرم بینی و بهبود عملکرد بینی انجام می شود .

جراحی های صورت نیز برای زیبایی چهره بیمار انجام می شود تا با رفع نواقص ناحیه مورد نظر منجربه زیبایی صورت فرد شود.

جراحی های مربوط به بینی و صورت ، ارتباط مستقیم با زیبایی بیمار دارند به همین دلیل نحوه انجام آن ها و نتیجه جراحی های بینی و صورت مهم است.

دکتر حامد قهاری ، جراح پلاستیک بینی و صورت ، با گذراندن دوره های تخصصی و داشتن مهارت های لازم می تواند جراحی های زیبایی چون جراحی بینی ، جراحی پلک ، جراحی گوش و دیگر جراحی های صورت را انجام دهند .

مهارت یک جراح پلاستیک بینی و صورت مهم ترین اصل برای انجام عمل پلاستیک بینی و صورت است زیرا مهارت جراح پلاستیک صورت منجرب می شود تا عوارضی برای بیمار به وجود نیاید.

جراح پلاستیک بینی و صورت

انتخاب جراح پلاستیک بینی و صورت

  • مشاهده نمونه کارهای قبلی جراح پلاستیک
  • تحقیق در مورد جراح پلاستیک : سرچ در اینترنت ، سایت دکتر و قسمت درباره دکتر.

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟ یا بهترین جراح پلاستیک صورت درایران کیست ؟ و سوالاتی از این قبیل اکثرا شنیده می شود و افراد به دنبال بهترین جراح پلاستیک برای انجام جراحی های صورت و بینی هستند.

فردی که متقاضی انجام هر یک از عمل های صورت است باید بداند که مهارت جراح بینی بسیارمهم است و شهر جراح پلاستیک را نباید مد نظر قرار دهند.

زیرا با انجام جراحی های صورت توسط فرد نامناسب عوارض به وجود می آید و فرد مجبور است اقدام به انجام مجدد جراحی های صورت نماید ولی اگر از ابتدا برای انجام جراحی پلاستیک صورت ، یک جراح پلاستیک خوب را انتخاب کنید دیگر نیازی به انجام جراحی مجدد نخواهید داشت.

جراح پلاستیک بینی و صورت

درباره دکتر محمدی قهاری

دکتر حامد محمدی قهاری دارای بورد تخصصی در زمینه گوش و حلق و بینی هستند و در انجام جراحی های پلاستیک مرتبط با صورت نیز دوره های تخصصی را گذرانده اند .

دکتر قهاری با توجه به میزان مهارت بالایی که دارند به خوبی بیماری ها و مشکلات مرتبط با صورت را برطرف می کنند.

انجام هر جراحی برای اشخاص مناسب نیست و درابتدا باید شرایط جسمی و روانی بیمار به طور کامل بررسی شود تا مشخص گردد بیمار کاندید مناسبی برای جراحی پلاستیک مد نظرش هست یا خیر .

در صورتی که بیمار کاندید مناسبی نباشد جراح پلاستیک باید بدون در نظر گرفتن منافع مالی ، به بیمار اعلام کند که از انجام جراحی پلاستیک مدنظرش صرف نظر کند.

بنابراین مهم ترین ویژگی یک جراح پلاستیک ، وجدان کاری و صداقت است .

انتخاب یک جراح پلاستیک صورت برای کسب یک نتیجه ایده آل و افزایش زیبایی چهره بسیار مهم است به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب جراح متخصص پلاستیک نهایت دقت را به کار گیرید تا از نتیجه جراحی خود ، رضایت کامل داشته باشید .

جراح پلاستیک بینی و صورت

برخی از خدمات دکتر قهاری

  • عمل زیبایی بینی
  • عمل درمانی بینی
  • جراحی شکاف لب و کام
  • درمان رفلاکس معده
  • آندوسکوپی بینی و سینوس
  • آندوسکوپی هیپوفیز
  • جراحی گوش
  • جراحی لوزه
  • جراحی توده های سر و گردن
  • جراحی پلک

هزینه جراحی پلاستیک صورت

جراحی های صورت انواع مختلفی دارند و هزینه انجام آن ها با یکدیگر متفاوت است.

به همین علت بهتر است برای تعیین هزینه به مطب جراح پلاستیک مراجعه کنید و پس از تعیین جراحی زیبایی که نیاز دارید و با توجه به دستمزد جراح پلاستیک برای انجام جراحی مورد نظر ، هزینه را جویا شوید.

راه دیگری که برای مطلع شدن از هزینه وجود دارد مراجعه به صفحه اینستاگرام جراح پلاستیک است ولی بهترین راه برای مطلع شدن از قیمت دقیق مراجعه حضوری نزد جراح پلاستیک بینی و صورت است.

دکتر حامد محمد قهاری
بورد تخصصی گوش ، حلق و بینی
جراح پلاستیک بینی و صورت – جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس – جراحی توده های سر و گردن

پاسخ

12 − یک =

Call Now Button
Visit Us On Instagram